Echipamente SportLife pentru Dinamo Bucuresti

FC Dinamo Bucuresti a anuntat, vineri 23 septembrie, semnarea unui parteneriat pentru urmatorii 4 ani cu grupul de firme SportLife si Darina, intr-o conferinta de presa transmisa in direct de GSPTV, la care au participat Nicolae Badea (presedinte FC Dinamo), Marian Albu (director general FC Dinamo), Ion Moldovan (manager Centrul de Copii si Juniori FC Dinamo) si Margarit Amza (manager general SportLife).

In cadrul acestui eveniment a avut loc prezentarea oficiala a noului echipament de joc pentru grupele de copii si juniori din Soseaua Stefan cel Mare si inaugurarea terenului “Piti Varga” din Complexul Sportiv Dinamo.

SportLife si Darina se alatura unui numar impresionant de parteneri de imagine ai clubului din Soseaua Stefan cel Mare, branduri cu notorietate si recunoastere internationala: Orange, Nike, Gealan, Media Sat, Rin Grand Hotel, ComputerLand, Delea Veche, Mitsubishi, Baumit, Santa Margherita, Rocchetta si GSPTV.

Noile echipamente la CCJ Dinamo

Juniorii dinamovisti au prezentat in cadrul evenimentului organizat de FC Dinamo, impreuna cu SportLife si Darina, echipamentele de joc si de prezentare, dupa cum urmeaza:

– echipament complet rosu
– echipament complet alb
– echipament rosu-alb-rosu
– echipament alb-rosu-alb
– echipament de portar: galben-negru-galben
– echipament de portar: gri-negru-gri
– tricou de prezentare
– trening de prezentare

Galerie foto: www.facebook.com/sportliferomania

Despre Darina

Povestea brandului Darina a inceput in 1994, odata cu prima investitie facuta de mureseanul Aurel Baciu in domeniul comertului alimentar. Un concept nou, acela de a oferi clientului o gama foarte larga de produse, la preturi corecte, a asigurat succesul tipului de comert propus de Darina si a deschis drumul spre noi investitii. De la an la an, numarul magazinelor Darina a crescut, iar ridicarea standardelor de calitate la produse si servicii a reprezentat, de asemenea, o grija continua.

Incet, cu chibzuinta, Darina a ajuns in toate cartiere Targu Muresului si in orasul Ungheni. Sloganul companiei, “Langa tine, cu tot ce e mai bun”, s-a dovedit pe deplin justificat de extinderea lantului de magazine Darina.

Practic, orice locuitor al Municipului Targu Mures si al orasului Ungheni are in apropiere un Super Market Darina, unde gaseste o gama larga de produse, un program de functionare al magazinului extrem de generos si grija personalului in rezolvarea tuturor problemelor clientului.

Acum, Darina Super Market numara 12 magazine

In permanenta, dar in special in ultimii ani, spatiul din super market-urile Darina a fost marit si modernizat considerabil, demers care a adus clientului un plus de confort si multumire.
In paralel cu extinderea retelei de Super Market-uri, Darina a investit si in servicii hoteliere si de restaurant.
De mai bine de 7 ani, Complexul Turistic Darina din Ungheni, situat aproape de Aeroportul Transilvania, este un punct de referinta in domeniul organizarii de nunti si alte evenimente, iar hotelul de aici, dotat si cu un centru de agrement, a gazduit mii de turisti din intreaga tara si strainatate.

Au urmat construirea hotelului Darina*** din Targu Mures, deschiderea unui nou Complex Hotelier in Ungheni si, cea mai recenta investitie in turism a companiei Darina, achizitionarea si modernizarea Complexului Pestisorul de Aur din Sancraiu de Mures. Aici, intr-un “colt de rai” functioneaza Hotel Laguna ****, o locatie optima pentru teambuilding, iar complexul poate gazdui nunti pe lac, cu o capacitate maxima de 600 de persoane.

This entry was posted in Primele ştiri. Bookmark the permalink.

Leave a Reply